لما بحب حاجه بحبها اوي و بتعلق بكل تفصيله فيها و لما اعيش حاجه بعيشها بكل قلبي عشان كده مبحبش الحياه لأنها مؤقته بتوجع من الفقد اوي كل حاجه حرفيا مؤقته مهما طال الزمن مش عارفه المفروض اساعد نفسي ازاي أخرج من الدوامه دي بس لو انتوا تعرفوا قولولي
لما بحب حاجه بحبها اوي و بتعلق بكل تفصيله فيها و لما اعيش حاجه بعيشها بكل قلبي عشان كده مبحبش الحياه لأنها مؤقته بتوجع من الفقد اوي كل حاجه حرفيا مؤقته مهما طال الزمن مش عارفه المفروض اساعد نفسي ازاي أخرج من الدوامه دي بس لو انتوا تعرفوا قولولي
دايما اى حد او اى حاجه دخلت حياتك افضللي فكري نفسك بانه مفيش حاجة بتدوم و خليكي عارفة دايما هيجي وقت و هنتفرق او هنبعد و انتى هتلاقيكي مستنيه د و م بتتعلقي
بصراحة ما بعرف شو الحل انا متلك بس بشكل عام الواحد ما لازم يتعلق بشي غير بالله لأنو مجرد ما قلبك تعلق بأي شي غير الله الله سبحانه وتعالى رح يعاقبك فيه