بقيت بكتئب بسرعة جدا وأكتر حاجة بتزود الإحساس دا عندي هي القعدة المطولة ف البيت والحبسة سواء لمذاكرة امتحان أو مفيش وقت للنزول أو حد انشغل ف معرفناش نظبطها وننزل ولحد دلوقتي مش لاقي حل لموضوع الزهق دا تاني حاجة مشعارف هعمل ايه ف الأجازة بعد ما أخبص امتحانات وخايف أواجه اللي المفروض أعمله
لا يمكنك رؤية أي نصيحة في هذا المنشور لأن الناشر اختار تلقي النصائح بشكل خاص. إذا كنت ترغب في مشاركة نصيحتك، اكتبها ببساطة في المربع أدناه.
سجّل الدخول لتقديم نصيحة خاصة