(انا مليانه) امي كل شوية تبعتلي نفس الدكتورة دايت عشان خست معاها جامد قبل كدة وزهقت من الدايت انا بقالي سنين بعمل دايت وبفشل وبسبب ادوية نفسية تخنت بشكل وغير كدة وقفت ايام الامتحانات وخدت اجازة امي حجزت متابعة هناك وانا تعبت منها كل حاجة خطر وانا عايزة اعمل عملية تكميم او شفط الدهون دول الاسهل فانهي افضل تكميم ولا شفط امي مش راضية لا ده ولا ده
في دكاتره تغذيه مش دكاتره اصلا بيبقوا واخدين كورسات بس هما لا عندهم علم ولا حاجه بيشتغلوا بأنواع غير مصرحه اصلا في الأغلب هما اللي بيبيعوها في العيادات ... واكيد من الكل بس الاغلب لا من رحمه ربي
ولا حاجه من دول اهم حاجه تنزلي تتمرني وتظبتي اكلك انتي لسه صغيره وفي تحاليل محتاجه تعمليها عشان نفهم المشكله في ايه والموضوع بسيط بإذن الله وكمان هيحتاج اقل من سنتين
اولا تحية بجد لوالدتك امها مهتمية بيكي الاهتمام ده هي فعلا عايزه مصلحتك و الخير ليكي بصي العمليات مهما الناس قالولك كويسه فهي ليعا اثار جانبيه واضحه و مؤثره منصحكيش بأي عملية خوضي مرحلة التغيير مع حد بيفهم مش لازم نفس الدكتور لكن خطوات بسيطة متتالية هتوصلك لهدفك بدون ما تحسي و بلاش استسهال عشان متعيشيش باقي عمرك بتاخد أدوية و مكملات
العمليات ياصديقتي خطر علي صحتك فنتي الافضل تلعبي رياضه وتعملي دايت احسن
انتي كام سنه طولك كام ووزنك كام