انا حاسس بشعور حزين شديد بسبب اني مش قادر اتعرف علي زوجتي المستقبليه بدري واننا نتعرف ونحب بعض ونعيش كل الذكريات الجميلة دي.. وان غالباً هنجتمع واحنا كبار بعد ما يكون فات وقد كتير .. مش هنقعد نعيش العمر ده ولا تجربه سوا وكمان مش هنعيش سوا كتير 🥲
انا حاسس بشعور حزين شديد بسبب اني مش قادر اتعرف علي زوجتي المستقبليه بدري واننا نتعرف ونحب بعض ونعيش كل الذكريات الجميلة دي.. وان غالباً هنجتمع واحنا كبار بعد ما يكون فات وقد كتير .. مش هنقعد نعيش العمر ده ولا تجربه سوا وكمان مش هنعيش سوا كتير 🥲
بما اننا ملحقناش يعني 😂 حبيت اقولك اني بتمنى بجد ربنا يرزقك بشخص يهون عليك الطريق، وتفضلو سوا العمر كله، وتفضل ثابت على وجهة نظرك بانك متدخلش ف اي علاقة وخلاص لمجرد الاحتياج، وانك تفضل تدور لحد ما تلاقي الشخص الصح ف الوقت المناسب، وربنا يوفقك يارب ويراضيك ♥️
كل حاجة فوقتها أحسن مش هتستوعب انك مكنتش مستعد ليها غير بعد عمر من التجارب فخليك ناصح وثق فى الأقدار من دلوقتي ومتاخدش حاجة غير فوقتها وبالأصول ومن غير متحتاج تاخد درزس كتير عملبة وقاسية عشان تعرف قيمة الأشياء وتكون أهدأ وأعقل زأكثر مسؤلية مع احترامي لاحتياجك الطبيعى جدا ، ربنا يرزقك يارب