Apple_20276
🇪🇬
يشعر بـ مرتبكمرتبك

Hi 👋🏻 انا بنت ٢٩ سنة و كنت رافضة تماما الدخول في علاقة جدية مع اي شخص لأجل اني احمي نفسي مع العلم لم يسبق لي الارتباط الرسمي من قبل جه الشخص اللي شقلب حياتي مرة واحدة و جه و طلبني و فيه كل شي جميل اه مافيش شي كامل و لكن في عيوب خطيرة بتظهر و المشكلة مش فيها قد ما المشكلة فيا انا من مكملناش تلات شهور و لسه في حلاوة البدايات و اصبح دائم الانشغال عني لدرجة أن تواصلنا بقى قليل جدا و انا بقيت اسكت قلبي واجعني و مش عارفه أقرر اتعامل ازاي مرة زي النار و مرة تلاجة و انا مش قادرة علي الاضطراب دا قلبي ارق من الوجع دا و بينهار من اقل شي و محتاج ديما الهدهدة لانه تعب جدا

Corn_19170
Corn_19170🇸🇦أفضل 3أفضل نصيحةمنذ يوم

ومن الحب ما قتل 😞 استني صاحب النصيب بجد عشان مترهقيش قلبك في علاقه انتي مش عارفه نهايتها اي

2
Avocado_19501
Avocado_19501🇮🇹أفضل 10منذ 10 ساعات

اولا لزم تتاكدي انو بيحبك ويكون عندكم الثقه دي طبعا الواحد بيبق مشغول عادي عشان الشعل مثلآ ولكن يعرفك ولما يكون فاضي يسال عليكي وربنا يصلح الحال

Brain_12743
Brain_12743🇪🇬أفضل 50منذ يوم

سبيكي من التعليقات المعقده نفسيا دي طبيعي الانسان ينشغل بحياتو صدقيني طالما بيحبك وانتي متاكده وركزي وعلاقه رسميه مش حرام علاقه هتعفك وتعفوا ف المستقبل ف ده طبيعي انك مرتبطتيش قبل كده ف الحرام ده معناه ان عندك مشاعر وان علاقتك بيه هتبقي صحيه بس لازم تقعدي وتفهميه حاجه زي دي هو ممكن يكون فاهم انك عادي ف انتي متضيعيش دي من ايدك انتي داخله ع جواز وبيت واسره يعني ام وحكمه وعقل كل حاجه بالعقل متسمعيش لشويه ناس مشوهه نفسيا بالرتحه واتكلمي معاه وصدقيني لما تتجوزي المشاعر دي واللي انتي فيه هيكون سبب ف سعادتك لانك ملعبتيش ف مشاعرك ومستنفذتيش طاقتك ف علاقات ملهاش لازمه اتمني كلامي يكون واضح

Heart_16833
Heart_16833🇪🇬منذ يوم

ابعدي عنه دا مش مناسب ليكي

Banana_14183
Banana_14183🇪🇬منذ يوم

لازم تعملى استوب للندفاع ده ولا حياتك هتبوظ اكتر وكل علاقه هتبوظ منك

Banana_14183
Banana_14183🇪🇬منذ يوم

طبيعى ان الاهتمام يقل بس ده بيكون بدون قصد عشان الراحل مننا بيكون علبه التزمات ووجبات لازم يكون قدها في المقابل بيقصر في الكلام او الاهتمام عشان الشغل بس انتى مشعرك منظفعه وكنتى مستنيا كل خاجه بسرعه حياتك اتلغبطت

Apple_20276
Apple_20276🇪🇬منذ يوم

انا ممكن اخرب البيت ع اللي فيه لأجل اني مش متحملة و الفكرة اني مبقتش متحملة اي شي و المفروض مدخلش تالت بيننا بس انا مرهقة جدا و نسيب شغلي عشان اعرف اهدا حبة يمكن اعقل و هو رافض اني اسيب الشغل عشان هو مشغول و مش فاضيلي