Blueberry_7150
🇪🇬
يشعر بـ منهكمنهك

ازاي انسي شخص انا كنت شايفه كل حاجه ليا ازاي اشيلو من دماغي عدا 5 شهور وهو بيجي فبالي مع ان عارفه انها المره دي مش هيكون فيها رجوع لان قالي كدا بس ازاي اتعافي من العلاقه دي ازاي انسي انا تعبت من افكاري وحساني مش قادره ادي فرصه لاي حد ازاي اشيلو من دماغي وتفكيري بجد واعيش حياتي طبيعي زي ما كنت هو اه اول شخص في حياتي واكتر شخص حبيته بس انا عايزه انساه علشان اعرف اكمل زي ماهو نسي وكمل

Tomato_5414
Tomato_5414🇪🇬أفضل 3منذ 22 ساعات

استعيني بالله وقربي منه وادعيه ينسيكي وفترة وهتنسي اقطعي اي تواصل بينكم اي حاجة صورة شات كلو يتمسح وبلاش تحتكي باالاماكن ال كنتي بتشوفيه فيها لمدة شهر او اكتر ياريت متلمحهوش ابدا الفترة دي واشغي وقتك اقرأي اعملي شغل البيت واسحلي نفسك حتي لو هتنزلي تشتغلي او تنزلي جيم شوية وحبي نفسك وغيري استايلك ومتدخليش ع اكونتاته خالص واختفي شوية وكل دا افضلي ادعي ربنا تنسيه بجد انسي.. الشخص دا بقا باعك مينفعش تحني لحد باعك انتي تستاهلي حد يحبك بجد ويصونك م يبيعك عشان لقي بديل بعد عنك وهو عارف ان بعده هيأذيكي واختار يأذيكي بردوا ومفكرش فيكي ديما قولي لنفسك انا استاهل الاحسن واستاهل كل خير وصدقي دا شهرين وهتنسي بس لو نفذتي ال قولته بالحرف الواحد ومفيش وقعات ف النص كدا ولا كدا بجد هتنسي

Banana_14183
Banana_14183🇪🇬أفضل 10منذ يوم

طيب ليه مش عيزه تدى فرصه لا اى حد ولا انتى معندكيش كرامه وبتحبي اللى يتخلا عنك

Brain_19140
Brain_19140🇪🇬أفضل 50منذ يوم

مش بحبطك والله و ربنا يرزقك النسيان و يعوضك بأحسن منه بس انا بقالي ٣ سنين مش عارف انساها والله

Banana_20263
Banana_20263🇪🇬منذ يوم

هساعدك

Banana_20263
Banana_20263🇪🇬منذ يوم

@Hddfj

-2