ازاي انسي شخص انا كنت شايفه كل حاجه ليا ازاي اشيلو من دماغي عدا 5 شهور وهو بيجي فبالي مع ان عارفه انها المره دي مش هيكون فيها رجوع لان قالي كدا بس ازاي اتعافي من العلاقه دي ازاي انسي انا تعبت من افكاري وحساني مش قادره ادي فرصه لاي حد ازاي اشيلو من دماغي وتفكيري بجد واعيش حياتي طبيعي زي ما كنت هو اه اول شخص في حياتي واكتر شخص حبيته بس انا عايزه انساه علشان اعرف اكمل زي ماهو نسي وكمل
استعيني بالله وقربي منه وادعيه ينسيكي وفترة وهتنسي اقطعي اي تواصل بينكم اي حاجة صورة شات كلو يتمسح وبلاش تحتكي باالاماكن ال كنتي بتشوفيه فيها لمدة شهر او اكتر ياريت متلمحهوش ابدا الفترة دي واشغي وقتك اقرأي اعملي شغل البيت واسحلي نفسك حتي لو هتنزلي تشتغلي او تنزلي جيم شوية وحبي نفسك وغيري استايلك ومتدخليش ع اكونتاته خالص واختفي شوية وكل دا افضلي ادعي ربنا تنسيه بجد انسي.. الشخص دا بقا باعك مينفعش تحني لحد باعك انتي تستاهلي حد يحبك بجد ويصونك م يبيعك عشان لقي بديل بعد عنك وهو عارف ان بعده هيأذيكي واختار يأذيكي بردوا ومفكرش فيكي ديما قولي لنفسك انا استاهل الاحسن واستاهل كل خير وصدقي دا شهرين وهتنسي بس لو نفذتي ال قولته بالحرف الواحد ومفيش وقعات ف النص كدا ولا كدا بجد هتنسي
طيب ليه مش عيزه تدى فرصه لا اى حد ولا انتى معندكيش كرامه وبتحبي اللى يتخلا عنك
مش بحبطك والله و ربنا يرزقك النسيان و يعوضك بأحسن منه بس انا بقالي ٣ سنين مش عارف انساها والله
هساعدك
@Hddfj