هو ليه الانسان بيبقى هارف ان مش كل الناس هتتعامل معاه برحمة و ذوق و اهتمام و رغم كدة بينزعج من الناس اللي كدة؟؟ اكيد مش كل الناس هتبقى اصحابنا ولا كل الناس هيبقى عندها دم بس بجد ليه بنفضل نستنى ده و احنا عارفين انه مش هيحصل !!
هو ليه الانسان بيبقى هارف ان مش كل الناس هتتعامل معاه برحمة و ذوق و اهتمام و رغم كدة بينزعج من الناس اللي كدة؟؟ اكيد مش كل الناس هتبقى اصحابنا ولا كل الناس هيبقى عندها دم بس بجد ليه بنفضل نستنى ده و احنا عارفين انه مش هيحصل !!
ال expectations هي اكبر لعنه
اكبر لعنه هي ال expectations