Marshmallow_17265
🇪🇬
يشعر بـ وحيدوحيد

اي سبب ان كل يوم ب الليل من الوقت ده لحد بعد الفجر خنقه م طبيعيه وعياط بس طول الوقت ده م فاهمه السبب ولا عارفه انا مضايقه لي ولا مخنوقه لي ببقي عايزه اقعد ساكته بس من غير اي كلام ولا حاجه ممكن تبقي تراكمات ؟.

Avocado_17359
Avocado_17359🇪🇬أفضل 3أفضل نصيحةمنذ 23 أيام

كلنا هذا الشخص

1
Banana_14183
Banana_14183🇪🇬أفضل 10منذ 23 أيام

محتاجه حد جمك يشركك يومك يفهمك يحس بيكى حواكى طاقه سلبيه محتاجه تفيري جو محتاكه تتكلمى حد يشغل بالك محتاجه حد يغير حياتك ويغير الروتين اليومى بتاعك حد يرفع من معنوياتك

Flame_5471
Flame_5471🇪🇬أفضل 50منذ 23 أيام

أنا حاسس بيكي جداً لأني مريت بنفس الحالة دي بالظبط ويمكن كنت في مرحلة أصعب كمان بكتير اوي الخنقة العياط بحس ان نفسي تقيل ومكتوم والتفكير اللي مبيخلصش آخر الليل ده بيبقى حمل تقيل على النفس الحل أوقات كتير بيكون قدام عينينا بس إحنا اللي بنبقى مش شايفينه او مش عايزين نشوفه جربي بجد تسيبي كل ده وتقربي من ربنا قومي اتوضي وصلي ركعتين قيام واقرأي ما تيسر من القرآن بتدبر وتمعن مش مجرد قراءة وخلاص صدقيني المفعول سحري وهتحسي براحة وطمأنينة لقلبك مكنتيش تتخيليها وهتحسي ان ربنا قريب منك اوي اوي وحاسه بأُنس جميل جربي ده وهتشوفي النتيجه وياسلام بقا لو حافظتي على الفروض ف معادها مع العلم انا مش شيخ انا زيي زيك وزي اي حد بيجاهد نفسه ربنا يطمن قلبك 🤍

Gift_15742
Gift_15742🇪🇬منذ 23 أيام

خلي في نشاط مرهق اخر الليل يا رياضة يا نشاط زهني مفهوش الموبيل

Carrot_4571
Carrot_4571🇪🇬منذ 23 أيام

والله كان نفسي اقولك حل عشان زايك ب الظبط

-1