Avocado_17359
🇪🇬
يشعر بـ غاضبغاضب

انا عندي مشكلة منطقية مع الارق المفروض اننا ننام عشان نرتاح.. الارق هو عملية مرهقة محتاج تخوضها عشان ترتاح وبكدة يبقى حتى الراحة مافيهاش راحة لذلك انا مابحبش اقابل الارق ده تماما.. تحديدا لانه بيخليني افكر في افكار مالهاش لزمة زي دي كدة

Suchi_5224
Suchi_5224🇪🇬أفضل 3منذ 22 أيام

لو بطلت فجأه ف ده طبيعي كده والأرق ده من أعراض الانسحاب

Marshmallow_18162
Marshmallow_18162🇩🇿أفضل 10منذ 22 أيام

حاول انك تنقص stress في حياتك و يكون يومك productive سواء في الشغل او البيت و أن امكن تعمل رياضة و خدلك une cure مغنيزيوم و لو ما نفع aswagandha و ان شاء الله كلو يبأا تمام

Suchi_5224
Suchi_5224🇪🇬أفضل 50منذ 22 أيام

جيب ماغنسيوم من الصيدليه ده مكمل غذائي مش منوم هيساعدك شويه

Brain_18165
Brain_18165🇩🇿منذ 22 أيام

اسوء شيء يمكن يمره به انسان هو تفكير اسوء شيء هوا انو انسان يملك overthinking تفكر في اشياء من مستحيل انها تحصل

Gift_15742
Gift_15742🇪🇬منذ 22 أيام

الارق عقاب لا أتمناه لالد اعداءي