أنا عايز حد الأرق. طيب فيش مرة بأدخل فيها السرير بنام. لما بقعد أقل حاجة ساعة ونص أو ساعتين في السرير مثلا. في حالة ما بدي أقل حاجة مش مش ببالغ. ممكن بتحصل مرة كل شهر مثلا. أو كل ثلاثة أسابيع. أنا أدخل السرير بنام على طول. وآآ لازم أبقى مرهق أبي وجسمي تعبان عشان ده يحصل. بس في الوضع الطبيعي حتى لو مرهق وجسمي تعبان برضو مش بنام. زي دلوقتي أنا مرهق من قبل العصر وعايز أنام من قبل العصر بس وقعد دلوقتي مش عارف أنام حاجة قمة في الهبل بس فمش عارف أعمل إيه وضامنوش على قبل الموبايل مش عارف محدش يقول لي سيو الموبايل أنا سايبه عادي بس أنا زهقت بس
سيب الفون قبل ما تنام بساعه
انا عندي سؤال هو لو شاتي مع حد اتقفل ازاي ممكن ارجعه تاني
ياسطا انا محتاج تشوفلك شغلانه تهدك طول اليوم تروح تنام
اكيد دماغك مش سيباك ف حالك