Mushroom_6856
🇪🇬
يشعر بـ ضائعضائع

نفسي يكون في حاجه زي الافلام كده ادوس عليها يكتب و بعد مرور خمسه اعوام .... و اشوف حالي ف المكان اللي بحلم بيه دلوقتي مع الناس اللي بحلم بيها دلوقتي معنديش خلق اعيش روتين البناء بس مضطر علشان النتيجه

Marshmallow_4065
Marshmallow_4065🇪🇬أفضل 3منذ 2 أيام

بالعكس الحلاوه بتكون فالتشويق انا عن نفسي مش بحب النط فالأحداث بتحس وقتها أن الحاجه فقدت حماستها وفضولك ليها

1