نفسي يكون في حاجه زي الافلام كده ادوس عليها يكتب و بعد مرور خمسه اعوام .... و اشوف حالي ف المكان اللي بحلم بيه دلوقتي مع الناس اللي بحلم بيها دلوقتي معنديش خلق اعيش روتين البناء بس مضطر علشان النتيجه
نفسي يكون في حاجه زي الافلام كده ادوس عليها يكتب و بعد مرور خمسه اعوام .... و اشوف حالي ف المكان اللي بحلم بيه دلوقتي مع الناس اللي بحلم بيها دلوقتي معنديش خلق اعيش روتين البناء بس مضطر علشان النتيجه
بالعكس الحلاوه بتكون فالتشويق انا عن نفسي مش بحب النط فالأحداث بتحس وقتها أن الحاجه فقدت حماستها وفضولك ليها