عندي طاقة اني اتخانق مع حد و ملانه جدا وعندي طاقة كلام كبيرة. عايزه اتناقش مع حد او اي حد عنده فكرة غريبه يقولها برضو. اي حد مقتنع بفكرة أو رأي يقوله ونتناقش قيه اي حاجه بدل الملل دا وبكرة اجازه وهيبقي ملل اكتر (واخده نص الاسبوع اجازه) فا الملل ليفل مليون
مش عارف بس اية دفتر قديم دة؟
دة اية دفتر قديم لياا هنا علي عينك يا تاجر
دفتر قديم؟
وانا كمان جدا الجو مُمل بصراحة
بقيتوا تقلدونا يعني
يلا بينا