Salt_19097
🇪🇬
يشعر بـ حزينحزين

الواحد بيحاول يعافر بصراحه ويحط حدود لكن بيضعف لكن الحمدلله مش لدرجه الجحود الحمدلله اتعافيت من حجات كتيره كانت مدمره وحتي من العاده لكن الفكره في اني لاحظت ان الاحتلام بيكون بسيط او مش كافي ودا بيخلي الموضوع مزعق ومع ارق و مرهق مع الوقت وفعلا بحس براحه رهيبه جسديا بعد ما بعملها كان كان فيه ضغط وانزاح لكن فنفس الوقت بحاول والله اكبت دا بس الموضوع ليه حد ليه اخر و الغريب انه الفتره دي احتياجي بيكون للكلام او التخيل يعني لا ابا.حيه ولا الكلام دا هوا ممكن بس مجرد الكلام في الحاجه دي مع واحده يعني ممكن امسك نفسي قدام التقيل و الاصعب لكن مجرد كلام عادي او صوت بفقد السيطره ومش لاقي تفسير حقيقي غير مثلا اني بميل للحقيقه و الحاجه الطبيعيه يعني الحقيقه لو بنسبة 1٪ عندي تعادل 100٪ من الفيك او البو.رن وكد مش عارف حد فهم قصدي او لا لكن ف الاخر انا والله مش منافق او اني بوشين انا فعلا ممكن نيتي بتكون سليمه ولو فكرت في تفكير غلط بفصل تماما الا لوو طبعا الشخص بدء يلمح او كد فللاسف بضعف وبحاول اهرب واسف لو طولت

لا يمكنك رؤية أي نصيحة في هذا المنشور لأن الناشر اختار تلقي النصائح بشكل خاص. إذا كنت ترغب في مشاركة نصيحتك، اكتبها ببساطة في المربع أدناه.