Flower_4948
🇪🇬
يشعر بـ منهكمنهك

فبالي افكار اذي لنفسي توصل لموت وبطرق بشعه ولما شاركتها مع Ai كان رد الإحساس ده بيحصل أحيانًا لما الألم النفسي يبقى شديد لدرجة إن العقل يبدأ يتخيل إن الألم الجسدي هيخففه أو يخرّجه. ده إحساس مخادع. إنتِ مش غريبة ولا لوحدك في الإحساس ده، لكنه برضه إشارة إنك تحت ضغط نفسي كبير ومحتاجة دعم.

Flower_4948
Flower_4948🇪🇬أفضل 3منذ 7 ساعات

يا حي يا قيوم برحمتك استغيث اصلح لي شأني كله ولا تكلني إلى نفسي طرفة عين

Watermelon_15742
Watermelon_15742🇪🇬أفضل 10منذ 8 ساعات

في مساعدات نفسية مجانا والله حياتنا اغلى من الاستسلام ملعون ابو اي حد لازم نقاوم و نقهرهم

Banana_16571
Banana_16571🇪🇬أفضل 50منذ 8 ساعات

فضلت اتجاهل الموضوع دا لحد مأذيت نفسى فعلا بدون وعى .. ودى مش شخصيتى .. بس بالتدريج قررت معملش كدة أبدا وتبت وبتفلق فمكانى حرفيا بس مأذيش نفسى ألجأى للعلاج وللثقافة النفسية ضرورى روحى لمتخصص متستنيش تكتشفى من نفسك انت مش لوحدك فعلا وكله هيبقى كويس وتقدرى تتخطى اللحظات دى

Cloud_5458
Cloud_5458🇪🇬منذ 8 ساعات

اممم لو حابه نتناقش في موضوع ...ممكن الازرق A2BA2BA

-2