انا خايفة من الجواز، انا مرعوبة منه. لما كنت لسه بادرس كنت بارفض دلع اللي هو انا لسه صغيرة، دلوقتي لما يتقدم لي حد بادخل فترة صعبة جدا، ضغط وتفكير وحسابات واللي هو فعلا ما بابقاش عارفة اختاره ولا لأ فمن قبل ما اشوفه واقعد معاه بابقى تعبانة نفسيا!
انا خايفة من الجواز، انا مرعوبة منه. لما كنت لسه بادرس كنت بارفض دلع اللي هو انا لسه صغيرة، دلوقتي لما يتقدم لي حد بادخل فترة صعبة جدا، ضغط وتفكير وحسابات واللي هو فعلا ما بابقاش عارفة اختاره ولا لأ فمن قبل ما اشوفه واقعد معاه بابقى تعبانة نفسيا!
لا بصي لو وحش هتعرف.؟ ازاي بي المواقف هبين الشخصيه. و الخطوبه برضو هبيت تعامله معاك وهتفهمو بعض. بس متخفش انك تختار حط مثلا في دماغك الموصفات وابداي دوري عليها في الشخص الي هوا متقدم مثلا. شوف ولو في عيوب عل العيب ده ممكن يصلح او الحلو في سخصيته مخكي علي الوحش مثلا. شوف وفكر وابدا حلل شخصيته كويس وحش ينفعلك او لا و الحب و الجواز والله حاجه كويسه جدا جداً بس مع الشخص و الراجل الصح الي يصونك ويحمين ويقدرك صح.
طب انتى حصلك حاجخ
روحى لدكتوره نفسيه تساعدك تفهمى نفسك لان فيه تعب بيمنع الانسان من المسئوليات وخصوصا الجواز
لي طيب كل التعب و الحسبات دي خيفه من اي؟ ولي تعنلب مل ده
سيبيها لله وعليكي بالإستخارة طول الوقت