Apple_19317
🇪🇬
يشعر بـ عاطفيعاطفي

انا عايزه اقول حاجه م عارفه د عيب فيا ولا مشكله ولا د حاجه عاديه انا حد بيعرف يعبر عن ال جواه بشكل تفصيلي ممل للناس ال حواليا، م عارفه فهمتو ولا لا، هوضح يعني لو مضايقه من حاجه بعرف اوصف شعوري بالمللي وبعرف ارتب الكلام وكل حاجه واتكلم بأسلوب كويس وكل حاجه بس بحس اني بقول كلام كتيررر جدًا بحس م اي حد عنده طوله بال يفهمني، انا د شخصيتي بس حاسه عايزه اتغير عايزه معبرش عن ال جوايا ولو عبرت مقولش كل حاجه لاني بحس نفسي تقيله ع الشخص ال قدامي بحس محدشش حابب يفهمني او قادر يفهمي

Sugar_18002
Sugar_18002🇪🇬أفضل 3أفضل نصيحةمنذ يوم

اللي بيعرف يعبر واللي مبيعرفش مش مرتاحين

2
Banana_14183
Banana_14183🇪🇬أفضل 10منذ يوم

خير الكلام ما قل ودل خليكى خفيفه عودى نفسك ماتحكيش لا اى حد اتعودى انك تتكلمى كلام قليل

1
Donut_4506
Donut_4506🇪🇬أفضل 50منذ يوم

هي دي حاجة حلوة اوي لان طول ما انتي فاهمه كويس اوي انتي حاسه ب ايه او ايه اللي مدايقك ده هيساعدك تحلي المشكله و ممكن يبقي فيه ناس تزهق من أنها تسمعك بس اكيد فيه ناس هتحب ده وهتبقي مهمته فعلا تسمع وحتي لو محدش دلوقتي مهتم تقدري تحكي مشاعرك بالتفصيل فكراسه مثلا وكدة تبقي خرجتي اللي جواكي متغير ما تحتاجي حد يسمع

1
Cookies_18944
Cookies_18944🇪🇬منذ يوم

هي حاجه حلوه حدا ليكي انتى بس متوصفيش بامللى اوي حاوللى تختصري شويه عشان الل بيسمع ميملش برضو 🤷🏻‍♀️

Cloud_5755
Cloud_5755🇪🇬منذ يوم

بالعكس والله انا بحب افهم الشخص اللى قدامي ايه اللى جواه علشان نريح بعض وانا عامة كدا حتي لو مش اوي كتفصيل بس بحب اشارك اللى انا حاسه دي نعمة كبيرة على الاقل سواء كتابة او كلام مع الناس تعبيرك عن نفسك يخليكي عارفة تخرجي مشاعرك وتهدي كتير من ناحيتها اه مش كله بشكل مطلق يتحكي بس على الاقل خليكي مع الناس اللى متاكدة انهم بيحبوكي بتحكي زي ما انتي كدا علشان ترتاحي اول باول واتمني بجد يبقي في حياتي حد زيك

Guava_15248
Guava_15248🇪🇬منذ يوم

هو ده اصلا شيء كويس انك بتعرفي ترتبي كلامك و ميزة حلوة بس حاولي بعد كدة تركزي على المهم لما تحكي الحد ومتقوليش اصغر التفاصيل

Banana_20325
Banana_20325🇪🇬منذ يوم

طب م ده حلو اوي مش زي الناس التايهه