Grape_4481
🇪🇬
يشعر بـ عاديعادي

حد جرب احساس انه يبقي لوحده بس مش لوحده دا اللي هوا انت لوحدك بس ف ناس حواليك عادي احيانا بقنع نفسي ان سبب الاحساس دا اني معنديش اخت او حتي صاحبه قريبه بجد اللي ممكن اكلمها الفجر و ترد عليا عادي مع ان عندي صحاب و عندي اهلي بس يستمر الشعور بالوحده

French Fries_13437
French Fries_13437🇪🇬أفضل 3أفضل نصيحة12 May 2026

ولله انا فضلت حاسس بالموضوع ده فتره و أن المكان ده مش مكاني لاكن فا اول في اكتشفت أن الوحده جميله أن انت مش محتاج حد علشان تعمل الي بتحبه أو يشجعك بالعكس الموضوع كله واقف عليك الي تقدر تبسط نفسك و تفرح نفسك و تزعل من غير ما تستني حد يعمل كدا

1
Cloud_16444
Cloud_16444🇸🇦أفضل 1012 May 2026

بحس كده ساعات بحس كده كتير بصراحه بس بتعدي، و بتتاقلمي عامة يعني انا بدات اعتبر اخويا الكبير ده صاحبي بحكيله كل حاجه ، هو مش زي الاخت اوي بس اهو اي حاجه

Cloud_14191
Cloud_14191🇪🇬أفضل 5012 May 2026

وهيفضل الشعور بالوحدة ده عندنا أعتقد محتاجين نحب نفسنا

Banana_5177
Banana_5177🇪🇬12 May 2026

وشعور ده بيجي لما تفتكر ان كل حواليك م دايمين