مش عارف حد هيصدقني ولل لا بس انا حاسس اني عايش بس مش عايش حاسس ان ف حجات بتحصل حوالي بس مش بحس بيها حاسس اني لوحدي بس اتا ف الحقيقي نش لوحدي حاسس اني مليش صحاب مقربين بس انا عندي ناس مشاعري متداخلة حاسس اني عاوز حد يونسني بس مش هينفع اتونس بحد حاسس اني ف فتره من اوحش الفترات اللي مرت عليا ومش لاقي حل مش عارف حد هيغهم الكلام دا ولا لا
ياجدع. عادي انا ساعات بحس اني عيشت اللحظه دي قبل كده وببقا عارف اقول اي هيحصل كمان بعدها كأني فعلا حصلي دا في الماضي، شكلي حياتي بتتعاد وانا مش واخد بالي بس عادي اشطا عيش