بقينا عبده للفلوس للدرجه دي نتخانق علي عشرين جنيه ونفرج الناس علينا لمجرد ان كل قرش محسوب كل ده بسبب مين بسبب شخص معيشنا ف استعباد كل جنيه بيخرج بزعيق وقله كرامه ومرمطه ولما يخرج نحس بالذنب والمقابل بقينا الجنيه الواحد اللي ملهوش لازمه بنبقي زي الكلاب عليه وخناق وضرب وزعيق انا مش عايز ابقي كده كسم الفلوس ع كسم الاستعباد عالم ابن متناكه ليه ليه اتقهر كده وابقي كده ليه احتقر نفسي ليه احس الاحساس ده
كسم الفلوس على كسم اللي يزعلك هي بقت عيشه بت احبه اساسا