النهارده بعد سنه و نص اهله رفضوا جوازه منه حاسه اني زعلانه اوي ضيعت من عمري كتير و اديته اكتر ف للاخر رجعت لوحدي تاني مش عارفه اعمل ايه انا قفلت حياتي عليه و مش لاقيه حد جمبي مش عارفه مزعلش حاسه نفسيتي ف الارض مش عارفه ابطل عياط قلبي وجعني اوي
النهارده بعد سنه و نص اهله رفضوا جوازه منه حاسه اني زعلانه اوي ضيعت من عمري كتير و اديته اكتر ف للاخر رجعت لوحدي تاني مش عارفه اعمل ايه انا قفلت حياتي عليه و مش لاقيه حد جمبي مش عارفه مزعلش حاسه نفسيتي ف الارض مش عارفه ابطل عياط قلبي وجعني اوي
ابعت اساعدك
@Hddfj
متصعبهاش علي نفسك وتحملي نفسك في طاقتها اكيد موجوعه احنا بشر وبنحس وبنتالم خلي عندك حسن ظن بالله وتاكدي مليون في الميه ربنا حاسس بيكي وشايلك الاحلي رب الخير لا يأتي إلا بالخير
مش يمكن ده خير ليكي وان هو مش خير ليكي عشان كده ربنا بعده عنك
مينفعش توقفي حياتك علي وجود شخص واحد . تاني حاجه يعني اي أهله رفضوا هو عنده كام سنه اصلا . المهم يعني أنك طبيعي تزعلي و سيبي لنفسك مساحه الزعل انتي بني ادمه وعندك مشاعر مش زرار هتنسي في ليله و الزعل شعور طبيعي بس في بردو النسيان و التأقلم . انتي اللي بتحديد عايزه الزعل يطول ولا لاء وياخد حته من روحك ولا لاء و خليكي واثقه أن كده احسنلك طالما جت من عند ؤبنا
ياما ناس رسمت كل حاجه و طلع مش نصيب هوني على نفسك
ربنا هيعوضك خير
يمكن نصيبك ليه مجاش انت بس اهدي وصلي وادعي كتير لحد ماكل حاجه تتظبط