السلام عليكم ورحمه الله وبركاته بقالي كتير نفسيتي مش احسن حاجة بحاول اعدي واماطل لكن للاسف مفيش فايدة اكتشفت ان عندي ورم ع الرحم وده تاعب جسمي جدا ومأثر علي نشاطي ونفسيتي حتي الشخص اللي بحبه لما لمحت ليه اني تعبانه قالي انتي كل شويه تتعبي انتي مش نافعه وكمان شويه يبقي كويس معايا وبعدين يقلب علي اتفه الاسباب مع ان يبقي مثلا بيحب فيا وكلام كويس ويبقي حنين وعلي ابسط شئ الاقيه قلب عليا وعاملني وحش ولحد دلوقتي مش عارفه اقوله اني مريضه بالمرض ده ونفسيتي تحت الصفر انصحوني اعمل ايه يمكن تكونوا سبب بعد ربنا اني اكون احسن
لا يمكنك رؤية أي نصيحة في هذا المنشور لأن الناشر اختار تلقي النصائح بشكل خاص. إذا كنت ترغب في مشاركة نصيحتك، اكتبها ببساطة في المربع أدناه.
سجّل الدخول لتقديم نصيحة خاصة