Mango_12317
🇪🇬
يشعر بـ ناقصناقص

لما بحب حاجه بحبها اوي و بتعلق بكل تفصيله فيها و لما اعيش حاجه بعيشها بكل قلبي عشان كده مبحبش الحياه لأنها مؤقته بتوجع من الفقد اوي كل حاجه حرفيا مؤقته مهما طال الزمن مش عارفه المفروض اساعد نفسي ازاي أخرج من الدوامه دي بس لو انتوا تعرفوا قولولي

Moon_5072
Moon_5072🇱🇧أفضل 3منذ 5 ساعات

بصراحة ما بعرف شو الحل انا متلك بس بشكل عام الواحد ما لازم يتعلق بشي غير بالله لأنو مجرد ما قلبك تعلق بأي شي غير الله الله سبحانه وتعالى رح يعاقبك فيه