تعبانه اوي جسديا و نفسيا و كل حاجة نفسي اغمض عين و افتح الاقي الفتره دي عدت بكل اللي فيها من غير خساير كل حاجة ضاغطه علي اعصابي و ع نفسيتي مشاكل بره البيت و مشاكل جوا البيت و ضغط شغل و تعب ماما كمان مبقتش عارفه احل حاجة خلاص ولا اسيطر ع حاجه حياتي حاليا عك ف عك بس لازم اصمد و استحمل ونا يعلم ربنا بيا
الف سلامة على مامتك ، عايزة اقولك أن ربنا بيبتلي الناس على قد قدرتهم و انتي مستحمله لحد دلوقتي دا يدل على أنك قوية ، في الأوقات الي زي دي بقول لنفسي أن كده كده كل دا هيعدي و مش طول العمر هفضل في المشكلة دي و هتتحل اكيد و دا امل في ربنا ، ماتاخديش كل حاجة على اعصابك حلي كل حاجة بهدوء و امل
ببعتلك
أولا الف سلامه علي ماما ربنا يباركلك فيها ويديها الصحة ويتم شفاءها ع خير ثانيا ربنا يعينك ويريح بالك ويريح قلبك ويسعدك 🌹🌹