حاسة اني عاجزة اني يأسة أني قاعدة في مكاني لا اتقدم في حياتي زيد له تأخر الزواج يوجعني يؤلمني نفسي انا ثاني اجهز لفرحي الاقي اللي يهتم بي اللي يسمعني اللي يدعمني احساس صعب جدا انك تحس انك لوحدك خاصة للفتاة انها غير مرغوبة لا يوجد احد يريدها او يعتبرها موجودة
رام
تلج
اساعدك
@Hddfj
متستنيش حاجه من حد واصنعي سعادتك بنفسك فالناس مؤقتون والعشم فيهم تعب والله
خلي ايمانك ويقينك بالله كبير وانه دايما شايل الاحسن ليكي لو جالسه في البيت انزلي خدي كورس في لغه مثلا مارسي رياضه او اشتغلي في وظيفه الهدف انك تشوفي الناس ويشوفوكي وخليكي فاكره ان ادبك وحشمتك وحيائك هو اللي هيخلى الناس تشوفك كزوجه، مش كواحده جميله تتعاكس وخلاص ربنا يصلح حالك