Suchi_4417
🇪🇬
يشعر بـ مكسور القلبمكسور القلب

زعلك علي نفسك ده اسوء انواع الزعل وبياكل في الروح ونفسيتك وبياثر علي حياتك بشكل كبير اوي لانك حزين جدا علي نفسك وعلي اللي وصلتله وبتبدا تنطفئ تدريجيا لحد ما تموت موته ربنا ي تفكر في الانتحار وتفضل طول عمرك تجاهد نفسك علشان متعملش كدا وفي الاخر الله واعلم هتعمل كدا فعلا ولا هتغلب علي الشعور دا بس الشعور الانتحار والموت هو اللي غلبني دلوقتي عمتا

Blueberry_9461
Blueberry_9461🇪🇬أفضل 3منذ 13 ساعات

فاهمك عمتا بس الاحتاار والنوت مش هو الحل صدقني الحل انك ترجع تاني وتقف ع رجلك

Popcorn_16093
Popcorn_16093🇪🇬أفضل 10منذ 13 ساعات

حاسس الابلبكيشن ده عباره عن عيان بيسند ميت او زي صحبك الي لما تروح تحكيله حاجه مديقاك تيلاقيه جي يحيكلك حاجه مديقاه