زعلك علي نفسك ده اسوء انواع الزعل وبياكل في الروح ونفسيتك وبياثر علي حياتك بشكل كبير اوي لانك حزين جدا علي نفسك وعلي اللي وصلتله وبتبدا تنطفئ تدريجيا لحد ما تموت موته ربنا ي تفكر في الانتحار وتفضل طول عمرك تجاهد نفسك علشان متعملش كدا وفي الاخر الله واعلم هتعمل كدا فعلا ولا هتغلب علي الشعور دا بس الشعور الانتحار والموت هو اللي غلبني دلوقتي عمتا
فاهمك عمتا بس الاحتاار والنوت مش هو الحل صدقني الحل انك ترجع تاني وتقف ع رجلك
حاسس الابلبكيشن ده عباره عن عيان بيسند ميت او زي صحبك الي لما تروح تحكيله حاجه مديقاك تيلاقيه جي يحيكلك حاجه مديقاه