كان عليا عربي و قولت أن مراكمه نحو و قولت الباقي سهل انا معتمده علي المدرسين للي قالوا عليه الامتحان كان صعب والله صعب مش قصه مذاكره ولا لا صعب مش يتحل حتي القراءه صعبه تفهمه جيت ارجع شايفه الاجابات للي انا عملت غلط غلط مش قدرت اكمل حسيت أن خلاص قلبي هيوقف انا مش عارفه اعمل اي خلاص أما حرفيا فقدت الامل أن حتي اجيب 60/80 انا قولت أقل حاجه اقدر أنقص فيه 10 درجات انا قسم بالله مش قادره هموت
معلش فكك من اللي فات وركزي في اللي جاي وخلاص
فكك مش هتفرق تدخلي كلية ايه المهم تخلصي
بصي نصيحه فكري في الي جاي وي أن شاء الله تعوضي
بجد اياكي تراجعي حتى لو الفضول هيموتك برضو متراجعيش مع حد ولا مع مدرس