Croissant_5182
🇪🇬
يشعر بـ حزينحزين

كان عليا عربي و قولت أن مراكمه نحو و قولت الباقي سهل انا معتمده علي المدرسين للي قالوا عليه الامتحان كان صعب والله صعب مش قصه مذاكره ولا لا صعب مش يتحل حتي القراءه صعبه تفهمه جيت ارجع شايفه الاجابات للي انا عملت غلط غلط مش قدرت اكمل حسيت أن خلاص قلبي هيوقف انا مش عارفه اعمل اي خلاص أما حرفيا فقدت الامل أن حتي اجيب 60/80 انا قولت أقل حاجه اقدر أنقص فيه 10 درجات انا قسم بالله مش قادره هموت

Mango_20047
Mango_20047🇪🇬أفضل 3أفضل نصيحةمنذ 4 ساعات

معلش فكك من اللي فات وركزي في اللي جاي وخلاص

1
Avocado_17359
Avocado_17359🇪🇬أفضل 10منذ 3 ساعات

فكك مش هتفرق تدخلي كلية ايه المهم تخلصي

Banana_20263
Banana_20263🇪🇬أفضل 50منذ 2 ساعات

بصي نصيحه فكري في الي جاي وي أن شاء الله تعوضي

Blueberry_20233
Blueberry_20233🇪🇬منذ 3 ساعات

بجد اياكي تراجعي حتى لو الفضول هيموتك برضو متراجعيش مع حد ولا مع مدرس