ازاي انسي شخص انا كنت شايفه كل حاجه ليا ازاي اشيلو من دماغي عدا 5 شهور وهو بيجي فبالي مع ان عارفه انها المره دي مش هيكون فيها رجوع لان قالي كدا بس ازاي اتعافي من العلاقه دي ازاي انسي انا تعبت من افكاري وحساني مش قادره ادي فرصه لاي حد ازاي اشيلو من دماغي وتفكيري بجد واعيش حياتي طبيعي زي ما كنت هو اه اول شخص في حياتي واكتر شخص حبيته بس انا عايزه انساه علشان اعرف اكمل زي ماهو نسي وكمل
طيب ليه مش عيزه تدى فرصه لا اى حد ولا انتى معندكيش كرامه وبتحبي اللى يتخلا عنك
مش بحبطك والله و ربنا يرزقك النسيان و يعوضك بأحسن منه بس انا بقالي ٣ سنين مش عارف انساها والله
هساعدك
@Hddfj