Sugar_18002
🇪🇬
يشعر بـ محبطمحبط

ليه دايما بتخيل الناس اللي حواليا وهي بتموت واني بزعل عليهم. الاغلب بتخيل دا لما اكون زعلانه من حاجه واقرر ازودها عليا (ما هي ناقصه) بس اوقات بكون مشغولة وحواليا ناس ومرة واحده تيجي الفكرة دي في بالي لأي حد من اهلي او اصحابي او حد بحبه. التطور هنا بقى اني بتخيل وفاة حد من اهل اصحابي وازاي هستقبل الخبر وهواسيهم ازاي وهما هيكونوا عاملين ايه وقتها

Candle_8293
Candle_8293🇪🇬أفضل 3أفضل نصيحةمنذ 22 أيام

ممكن ده خوف من الفقد

1
Cloud_17021
Cloud_17021🇪🇬أفضل 10منذ 22 أيام

متلازمة جوسكا.. بلاش تفرطي في التخيل عمومًا عشان هيبقا مُؤثر كبير على إنتاجك في اليوم، ومهامك، وتركيزك.. حاولي تشتتي تفكيرك في أي حاجة لما تلاقي نفسك بدأتي تتخيلي عشان لو التخيل زاد عن حده.. هيبقا مُتحكم كبير في مشاعرك سواء حزن أو سعادة، وهيحصل فجوة بين الواقع، والتخيلات اللي وصلتي ليها ف حاولي تمنعي دا دلوقتي.

Marshmallow_18138
Marshmallow_18138🇪🇬أفضل 50منذ 22 أيام

عندي نفس المشكله للاسف بس مش لدرجه اهل صحابي

Gift_15742
Gift_15742🇪🇬منذ 22 أيام

طيف اكتاىب صغير نقتله بشكل إيجابي

-1