بص عايز أقولك كلمتين الواحد لازم يحب نفسه ويحب أهله وإخواته علشان يكسب كتير في الدنيا وعمره ما يحس بالوحدة، وأنا عارف إن فيه ناس في الأهل ممكن يكونوا وحشين بس في نفس الوقت فيه ناس تانية حلوة جداً فخليك مركز مع الناس الحلوة دي وبلاش تحرم نفسك من السند أنا عن نفسي مش عارف أعمل ده
معاك حق