خلصت امتحانات من حوالي اسبوعين و حاليا عندي حاجات كتير خارجية محتاجه اذاكرها، البوينت هنا هي مش لاقيه وقت اذاكر فيه كل دا. اليوم بيخلص بسرعه و ما بين الشغل أو بنزل مع صحابي اه دا مش يوميا بس حتى الايام اللي بقعد في البيت بيبقي الجو حر و رخم للمذاكرة ومش عارفه الاقي وقت مناسب ابقى في كامل تركيزي
ماتيجي اخطفك😂
سلامتك ياختي😂😂
مش ملزمه انك تشتغلي وخلي الاولويه لمستقبل احسن ثم طالما قولتي البوينت اكيد عندكم تكييفات او ايا يكن الجو مش بيبقي نار يعني حتي لو مروحه ده شغفك وطاقتك اللي خلصانين ف احسنلك بجد اقعدي متضيعيش نفسك وخصوصا لو انتي ف كليه حلوه وليها مستقبل وانتي مش ناقصك حاجه
لا الشريرات 😂😂
خلاص ماتزكريش 😂