محتاجة شخص فاهم ، دلوقتي انا بقالي تلت ايام بتدرب في عيادة اسنان وبنت بتعلمني وفي دكتورين ومنهم دكتور شاب ومتخرج ... وحرام بيفهمني الشغل وكده ... لكن البنوته حابه مريحه وحابه لا حاسه بضعف في شخصيتي رهيب وتوتر وطيبة بزيادة مع ان انا مش كدا بس بيحصل احراج وبطيبو بوافق طالما قدامي طلب باسلوب كويس ... انا حاليا مشتته مش قادرة افهم نفسي عايزة ايه اكمل في الشغل ولا ولا بس حاسه بقلل وبحس بتوتر وضغط طول الوقت وخوف اني هتصرف لوحدي ازاي بعد كده ... البنت شاطرة لكن شايفه نفسها وكل شوية ايه تحط ميكب وترجع تدردش ف الفون تصرفات خنقتني بجد .. بعيدا عنها انا حاسه اني مش هقدر اكمل في الشغل داا لان بحس اني بكون متوترة طول الوقت وبحس باهتزاز في شخصيتي .. ومبقتش فاهمه انا مين بجد تلت ايام اتفرمت .. يمكن الميزة الوحيدة اني هديت ويمكن العيب اني حاسه اني هتعلق بالدكتور الشاب ... انا كان حلمي طب اسنان وانا اصلا ولا بهزر ولا قفل حرفيا يمكن بضحك بالعافيه وبقول حضرتك .. وديما تمام تمام . بس انا حاسه ان الموضوع عاملي استريس وبقيت ازعل انه مش يومه النهاردة انا اصلا مش في دماغي كل داا والله بس انا حرفيا دماغي فاصله لدرجة أنا مش عارفه هعمل ايه ! والميزة اني مش نايمه طول النهار ولا بضيع وقت في حاجة مش مفيدة بس انا بجد مكتئبة
لا يمكنك رؤية أي نصيحة في هذا المنشور لأن الناشر اختار تلقي النصائح بشكل خاص. إذا كنت ترغب في مشاركة نصيحتك، اكتبها ببساطة في المربع أدناه.
سجّل الدخول لتقديم نصيحة خاصة