هقول حاجه انا فضفضت لحد هنا لحاجه معينه انا اول مرة اكلم شا ب يعني فحسيت انه مىيح جددا ف الكلام وكملت فضفضه معاه باحترام مكنش في ايي غلط ف الكلام وحدود جدا بس حسيت ان اتعللققت بالمجهول ده وشخصيته عجبتني جدا هو اللى انا. عملته ده غلط رغم ان مفيش اي كاام غلط لكنه مريح ومحترم جدددا مجرد اعجاب ببالشخصيه هل ده حرام. اللى عملته انا مش عارفه انا ف الواقع عمري ما كلمت شاب بس كانت. ف حاجه متضايقني حصلت معايا فاضطريت للابلك شن ده فاهمني؟انا حاسه اتعلقت بالشخصيه جدا
ماشاء الله ٢٥ وعمرك م كلمتي ولد برافو عليكي والله استمري وحاولي تكملي لحد م ربنا يرزقك باللي يستاهلك
اتاكدت من طريقه كلامك من اسلوبك من طريقه كلامك عن الموضوع اصلا انا ولد والولاد بتفهم الحجات ظي بمنتهى السهوله 😂
ارجعي كلميه ف نطاق الاحترام وخلاص وحاولي تصارحيه بمشاعرك جايز هو مرتاحلك برضو
انتي قطعتي كلام مع الشخصيه دي
وليه مستحيل تاخديه كدا كدا جوزك هيعرف الحاجات دي ولا انتي عاوزه تخبي عليه
ميعتبرش انك كلمتي ع فكره لان ده شات وهمي مع شخص وهمي ميعتبرش علاقه
عندك كام سنه