انا بنت صغيره عموما حبيت شخص لمده 3 سنين وعارفه انو ولا كان حب ولا حاجه وجه عليا فتره امتحانات ف هو كان بيزن اننا نتكلم بس انا ةان غصب عني اني مش اتكلم ف المهم بلكت وقولت هرجع بعد الامتحانات رجعت ليقتو ارتبط اصلا قولت عادي براحتو وانا كمان هشوف حياتي حاليا بقالنا 39 او 40 يوم سايبين بعض المهم اني دخل ليا إمبارح كلمني وانا رفضت اننا بنتكلم فـ انا من النوع الي بيهزر كتير فـ المهم بعت ستيكر فـ تيك توك كان راجل شكلو غريب ف المهم قال ليا شبهك قولت له لا ده شبه امك وعملت بلوك دهل ليا في واتس بيشتمني ب اقذر الشتايم و بيهددني بصور مع اني مش بعتله حاجه و تهديد ب الشات وقال معلومات كتيره عني مش سايبني غير لما اتاسف و اتاسفت عشان يحل عني بعد ما اتاسفت لقيتو بيقولي مش تحاولي تعملي بلوك قولت له ليه قال عشان لو سبت الي بحبها هرحع لك قولت له لا الكلام من ده قعدت ادعي عليه لحد ما ليقتو هدي شويه وقال طب خلاص والكلام ده بس عموما انا تعبت عموما هو 18 سنه وانا اصغر منو بكتير فـ اتمنى مش تلوموني اتمنى نصيحه مش إساءة عشان بجد تعبت وشكرا.
اي نتع والله ولا هيعمل حاجة ولو عمل حاجة اصلا كده كده انتي مش بعتالع حاجه او كده سيبك و متكبريش الموضوع في دماغك ده عيل اهبل و الله ولو تعرفيه في الحقيقة ببساطة لو ليكي اخ او حد قولي ده بيتعرضلي الف مين يفشخوا انا بقولك العيال دي خايبه و جبانه هو بس بيستغل طيبتك و ضعفك وهو ولا يقدر يعمل حاجة اعمليله بلوك ولو دخل هددك قوليله بقولك ايه انا عمي عميد داخليه اقسم بالله ما تشوف الشارع انا كلمته عنك و قالي لو كلمك تاني قوليلي اي نتع هو هيجيب ورا اصلا
خلاص تمام مش تقلق وربنا يعينك ويوفقك
بصي أنا كل اللي اخدت بالي منه و ليه اهميه فعلا أن هو 18 وانتي اصغر منو بكتير و كتير دي يعني يوم ما نقول كبيره فا 14 مثلا . انا مش هلومك خالص بس يا حبيبتي انتي مشاعرك في السن ده ملخبطه و بتبقي مندفعه في كل حاجه .هتلاقي كل مشاعرك زياده فا المهم انك بلاش تستنزفيها في علاقات من دي . واي حد يحاول يبتزك لازم تتكلمي مع اي حد من أهلك لا ن مهما كان رد فعلهم فا هيكون احسن من انك تبقي تحت رحمه شخص تاني غريب
عادي كل ميرجع بلك واختفي من حياتو خالص امس اي حاجه ممكن يوصلك بيها
سيبك منو عيشي حياتك. ده عيك عبيط لسه ميعرفش حاحه وانت زي مقلت كل حاجة تمام خلاص سيبك منو
لا إن شاءلله خير متقلقش بس متفضلش معاك. اقصد سنك كام؟
اهدي بس كدا وبلاش تزعلي نفسك اوي كدا. ركزي في حياتك. لا مش هيعمل حاجه اصلا كلو كلام هيعنل اي يعني. كام؟
متخفيش الموضوع سهل مش حوار. انت ابعد عندو وسيبو وهوا كدا كدا مش هيقدر يعمل حاجه مدام صورك تمام وشاتك مفهوش حاجه. متخليك نفسر تبقي الخيار التاني لي. لي تكون احتياطي مفيش حاجه اسمها عشان لو سبتها ارجعلك هوا معلش مش سد خانه وخلاص. اهدي واختفي من حياته وركزي علي نفسك وبلاش تكرري نفس الغلطه تاني يعني اخطاري صح. ولو حبه تقول اي حاجه قولي هسمعك
فكك واعملي بلوك عادي
اهدي يا بنتي متخافيش هو بيهددك بايه