Moon_18554
🇪🇬
يشعر بـ متعبمتعب

انا تعبانه اوي ودخلت في حالة اكتئاب ودا كله انا مش قادره اقول إن للاسف دا كله بسبب اهلي ولو اتكلمت وقولت انا مش كويسه انا تعبانه في الاخر اللوم كله عليا وكل ما احاول اعالج نفسي او ابقي كويسه اهلي بيرجعوني لحاله اسوء من الاول

لا يمكنك رؤية أي نصيحة في هذا المنشور لأن الناشر اختار تلقي النصائح بشكل خاص. إذا كنت ترغب في مشاركة نصيحتك، اكتبها ببساطة في المربع أدناه.