Moon_4178
🇪🇬
يشعر بـ مُرهقمُرهق

هو انا بس اللى واخده بالى ان التاس التعامل معاها بقا صعب وان الانسان لما بيكون طيب مش بيعيش كويس وانه يتعامل بعفويه ده اكبر غلط ممكن يعمله خاصة البنات بجد ايه كمية الغل والحقد اللى بنلاقيها ف قعدتهم دي طيب هي البنات كلهم كده طيب عشان اغلب زمايلي ملقتش حد سوي نفسبا والله ويتمنى لغيره الخير طيب نعمل ايه عشان نعيش ان الواحد مش عاوز يعيش لوحده عشان يقدر يعيش حياته ونفس الوقت مش عارفه اعيش مع الناس طيب

Avocado_15496
Avocado_15496🇪🇬أفضل 3أفضل نصيحةمنذ يوم

حاسس من بوستاتك اللى ليها علاقة فى التعامل مع الناس ولما كلمتك فى مره فإنتى بتاخدي الأمور أوي على صدرك بمعني اللى هو أى حاجه أو كلمه بتزعلك جامد ثانياً بتهتمي فلانه بصتلك إزاي بعد الموقف ده أو هتبصلك إزاي أو رأيها إيه في حين فلانه دى ممكن هى اللى غلطانه وإنتى اللى صح حاولي تاخدي بالك من النقطتين دول عندك وتركزي عليهم تصلحيهم ثانياً إقطعي علاقاتك مع الناس اللى كده سواء مؤذيين أو مش بيحبولك الخير إقطعي قللي كلام وحددي علاقاتك

1
Tomato_4430
Tomato_4430🇪🇬أفضل 10منذ يوم

المشكلة مش فيكي المشكلة في الدايرة اللي حوليك هما اللي فيهم مشكلة بدل م تتعبي نفسك علشان تعرفي تعيشي مع ناس مهما عملتي مش هتغيري فيهم حاجة اتعرف علي ناس تانية اعرف صاحب تانيين لسا في ناس فيها الخير انت بس دوري

Watermelon_7677
Watermelon_7677🇪🇬أفضل 50منذ يوم

انا قللت التعامل مع البشر بسبب الحوار دا فقللى من طبتك وصحابك واكسبى وقتك لان الناس بقو صعبين

Apple_19333
Apple_19333🇪🇬منذ يوم

حددي علاقاتك و متحليش حد قريب غير اتنين تلاتة ثقة و شكرا بلاش تبقىىعندك علاقات كتيررقريبة اه ممعكن تعمل علاقات كتيررفي شغل في بتاع لكن كاصحاب او مقربين لا