Brain_12743
🇪🇬
يشعر بـ ضائعضائع

اتمني تكمل او تكملي كلامي للاخر ومتملش يمكن تفيديني انا محتاج نصيحه بجد معلش اعذروني لو كلامي مش مرتب بس هحاول اهدي واجمل زمام اموري. دلوقتي انا بكره هيكون اخر يوم ليا ف امتحانات اول سنه ليا ف الكليه، مشتغلتش قبل كده غير مرات معدوده واللي كان بيقف فيها هو ابويا تحت مسمي انه مش عايزني اتبهدل بس مش مكفيني بيقول اللي عايزو بس مش بيدي ومش مديني حقوقي وكل م يتكلم يقول انا باشقي وباتعب عشانكم وف الاخر ولا بنشوف منوا حاجه ولا حتي زيو زي اي حد بيخرج الصبح يرجع الفجر لو جه بيبقي عند امو لو فيه مناسبه عيد ولا اي حاجه مع امو ف رمضان بياكل مع امو احنا اختصاص انه يدينا فلوس وينام ويغير هدومو وبس مش من حقي اني اتعامل معاه ع انو غريب؟؟ كل م يتكلم يقول مش بتسئلو طب م انا من ساعه م وعيت ع الدنيا ومشوفتكش بتسئل علينا حاليا حاسس بقله لو دخلت بين شله ف الحامعه مثلا الاقيهم بيتتريقوا ويتنمروا حاسس اني ضعيف شخصيه ومبعرفش ارد بابقي عاجز بافضل العن الدنيا والعنوا لانه السبب عايزني اعبد امو واختوا افضل جنيهم اخدمهم وبس يقولي دي مهمتك اسئل عليهم وروحلهم حاليا طبيعي اني احاول اعبر عن نفسي بقيت غضبان ليل ونهار ولو امي كلمتني ازعق ده. كلمني مش طايق منوا كلمه مش حاسس اني ليا قيمه مكنتش بالبس زي الشباب وده كان عاملي عدم ثقه لما حس اني هاشتغل بعد م اخلص قالي خد فلوس وانزل والفلوس ظهرت هليه ولقيتوا بيقولي عشان متفكرش تشتغل قدمت تمريض عسكري وربنا مكرمنيش عايز يقدملي تاني بس انا عايز اعبر عن نفسي عايز اخرج واتعامل مش عايز فلوس عايز افك عشان العقد دي تروح عندي عقد كتير واكترهم عقده الخيانه اللي سببهالي بقيت بخون اي حد ادخل معاه علاقه ف انا مش عارف اعمل ايه كنت هسيب البيت وامشي بسبب اني قررت اشتغل وقلب عليا وقالي امشي من بيتي ومكنتش هاعرف اشوف امي انا عارف انه هيضغطني ولميت الموضوع وجيت ع نفسي والفتره الجايه دي هيبقي فيه حرب بيني وبينوا وانا خلاص تمردت عليه وعلي اسلوبوا وطبيعي نخوتي تضغي عليا ف تايه ومشتت ومش عارف اعمل ايه

Marshmallow_10625
Marshmallow_10625🇪🇬أفضل 3منذ يوم

وانت لو نزلت واشتغلت هيأذيك ولا هيسكت

Moon_11741
Moon_11741🇪🇬أفضل 10منذ يوم

اتعامل معاه ببرود اعصاب و هدوء مش قفش و فهمه وجهة نظرك مرة و اتنين و مليون

Marshmallow_10625
Marshmallow_10625🇪🇬أفضل 50منذ يوم

هو رافض انك تشتغل خالص ولا ايه مشكلته؟ انا شايفه بصراحه احسن حل انك فعلا تشتغل وتعتمد على نفسك وتصلح من مشاكلك وانساه او حتى بعدها هتعرف تتعامل معاه بهدوء اكتر لانك حاسس انك عايز حاجه مش عارف تعملها