Suchi_4417
🇪🇬
يشعر بـ عاطفيعاطفي

اسوا قرار ممكن ياخده اي بني ادم في دنيا وممكن يعيش عمره كله ندمان انو خد القرار دا اللي هو يقرر يكمل في علاقه مع حد هو عاارف ومتاكد انه مش شبهه انو يقرر يكمل مع شخص هو شايف انو بياذي وبيستغله انو يفضل يحاول يفتح باب ربنا قفله في وشو الف مره وكل الظروف وكل حاجه بتقوله ان الطريق دا مش خير ليه وبرضو بيفضل يحاول في نفس الطريق ف اللي عاوزه اقوله اوعي ضيع عمرك علشان ناس غلط اوعي ضيع عمرك وانت ماشي في طريق الغلط صحتك وعمرك ونفسيتك اهم من اي حاجه حرفيا

Tomato_5414
Tomato_5414🇪🇬أفضل 3أفضل نصيحةمنذ 15 ساعات

اتعلم من غلطك ومتقعدش ف مكانك انت م مرتاح فيه ابدا حتي لو هتخسر اي اهم حاجة متخسرش نفسك ولا راحتك

2
Cloud_5755
Cloud_5755🇪🇬أفضل 10منذ 7 ساعات

اخبارك ايه

Cloud_5755
Cloud_5755🇪🇬أفضل 50منذ 7 ساعات

عندك حق لازم الواحد يتعامل مع الناس اللى شبهه ومريحاه ميبقوش حشو وخلاص

Orange_19060
Orange_19060🇪🇬منذ 15 ساعات

مكسل اقرأ للآخر بس عشان كدة نتعلم مندخلش في علاقات