بخاف مني علي الدنيا واخاف من الدنيا علي قلبي انا مش حابب القسوه ومش حابب كمان طيبتي وبخسر كل يوم نفسي في حرب اغلبها تغلبني مابين خوفي وبين يأسي سنين العمر سرقيتني ـــــــــــــــــــ
بخاف مني علي الدنيا واخاف من الدنيا علي قلبي انا مش حابب القسوه ومش حابب كمان طيبتي وبخسر كل يوم نفسي في حرب اغلبها تغلبني مابين خوفي وبين يأسي سنين العمر سرقيتني ـــــــــــــــــــ
مش عارف اي مبرر الكلمات دي بس الواحد مننا لو بطل يتكلم عن الحاجه اللي وجعاه بجد بينسي
الاغاني بتبني عالم وتحط الانسان بين سور وهي السبب الاساسي تخلي انسان في وهم ومكان ضيق فبالتالي الانسان يبدء ينسي سبب الأساسي اللي جاي عشانه ويبدء ينشغل بالوهم الكبير تحسها ترهق العقل وتخليه بعيد وضعيف ومحدود
لو دي اغنية فكلماتها حلوة جدا ومعبرة