من الحاجات الصعبه انك تتعود على حد بسرعه وفجاه يمشي وانت اخدت عليه ف يومك وبدأت تحكلو مشاكلك ويفكر معاك ويحل المشكله معاك ويشاركك يومك بجد حاجه وحشه اوي وهل طبيعي أن تتعود على حد بسرعه ولا دا غباء
من الحاجات الصعبه انك تتعود على حد بسرعه وفجاه يمشي وانت اخدت عليه ف يومك وبدأت تحكلو مشاكلك ويفكر معاك ويحل المشكله معاك ويشاركك يومك بجد حاجه وحشه اوي وهل طبيعي أن تتعود على حد بسرعه ولا دا غباء
ممكن انته بتدي الشخص اكبر من حجمه
ده مش غباء ذهني، ده غباء إجتماعي، لأي اي حد وارد يمشي ويخرج من حياتك ..