جماعة صباح الخير. آآ عايزة اتكلم في حاجتي. اول حاجة آآ اي نسب الانسان عندما يشعر ان جميع الاماكن لا تنسب. هي يعمل ايه بقى الانسان? آآ وان احنا بنعمل حاجة وحشة قوي. ان احنا بنعلق بنعلق ان احنا مثلا نبقى مبسوطين او كده بوجود شخص معين او حاجة معينة فدي حاجة وحشة جدا ان الشخص ده لما بيختفي او الحاجة دي لما بتخلص بنحس باعراض نسحاب كأنه كنت مدمن وفيه اعراض نسحاب تاني حاجة دلوقتي. انا واحدة خريجة. بس عندي مشروع تخرج. بس مش عارفة زاكر. بس عارفة خريجة يا جماعة. اعمل ايه طيب? هل في خريج بزاكر? مش عارفة او مش عارفة اتخيل الموضوع ده. تغطرة جدا. خايفة جدا. بس مش قادرة زاكر جدا. احضق معني. اقول يلا يلا يلا يلا خلاص اخر حاجة في الدنيا. الكوكب والطفيل المزاكرة يعني. آآ
لا يمكنك رؤية أي نصيحة في هذا المنشور لأن الناشر اختار تلقي النصائح بشكل خاص. إذا كنت ترغب في مشاركة نصيحتك، اكتبها ببساطة في المربع أدناه.
سجّل الدخول لتقديم نصيحة خاصة