Strawberry_4653
🇪🇬
يشعر بـ مرتبكمرتبك

عايزه اخد رأيكم في حاجه انا كان متقدملي شخص كويس وقرينا الفاتحه امبارح الحمدلله بس مكنتش معرفه اي حد خالص خاصة صحابي لأن اخر فترة بدأت احس بغيرة من ناحيتهم ليا او انهم مش بيفرحولي اوي زي ما بفرحلهم وكدا، وكمان عشان لو لا قدر الله الموضوع مكملش أبقى محطيتش نفسي في موقف محرج وندخل في اسئلة من نوعية ليه وكدا المهم انا حاليا مش عارفه اجيبهالهم ازاي وخايفه يزعلو اني مقولتش اي حاجه وبالفعل عرفت واحده صاحبتي بس ورد فعلها كان بارد اوي بجد وحتى مقالتليش مبروك وحسيت اني اتسرعت لما قولتلها وزعلت اوي مع انها صديقه مقربه مني، الموضوع والله معفرت لوحده وكل شويه الحوار يبقى على تكة ويتفشكل اصلا ف انا متوتره لوحدي ومش ناقصه حركات البنات دي، تنصحوني اعمل ايه

Popcorn_19813
Popcorn_19813🇪🇬أفضل 3منذ يوم

طيب ماهي لو مقربه زي ما بتقولي فمش المفروض انها تعرف بعد ما تقريها؟ لو انتي خايفه انها تحسدك يبقا هيا مش مقربه فرد فعلها كان بارد يبقا عادي يعني انتي زعلانه ليه؟سيبتي الفعل ومسكتي فرد الفعل ازاي!😂

Banana_7522
Banana_7522🇪🇬أفضل 10منذ يوم

لا ركزي في شريك حياتك المستقبلي وسيبك من الهبل دا دلوقتي شوفي هل هو الشريك المناسب ليكي ولا لا هل دا الاب المثالي لولادك ولا لا .. دي اهم حاجة دلوقتي لان حرام تظلمي نفسك وولادك حياتك المستقبلية هي دي اللي هتحدد سعادتك قدام

Orange_14989
Orange_14989🇪🇬أفضل 50منذ يوم

متقوليش اصلا

Orange_17638
Orange_17638🇪🇬منذ يوم

عادي سيبك منهم