Suchi_16120
🇪🇬
يشعر بـ غبيغبي

الحقيقه انا كأحمد عمري ما حسيت الحب دا ابدا كل الي حسيته الي هو اعجاب وبس، لاني الحب عندي حاجه متقدرش تدركها من نحية البنت يعني الى بعد الجواز يبقا اليومين دول مع ناس تانيه ربنا يهديهم ينفع، بمعنى معرفش احبها غير لما اعيش معاها، تقف جنبي وقت تعبي وانا كذلك، غير لما اجي من الشغل تعبان مثلا الاقيها، برضو بتتعب عشاني في البيت وفي المطبخ ومع ذلك بتهون عليا، متحسوش من دا اني عاوز شيئ مقابل شيئ بالعكس، يمكن حبيت مره حب طفوله بجد وانا في ابتدائي (متضحكوش 😂) وبعدها نفسي اتسدت يمكن مبقاش تيحي البنت الي تبهرني بالشكل الكامل

Avocado_20300
Avocado_20300🇩🇿أفضل 3منذ 2 ساعات

يمكن اللي خلاك تحس كدة هو كترة العلاقات اللي صرنا نشوفها كل يوم مهو طبيعي ان حبك للشخص يزيد بعد الجواز مش قبله 🙂

Orange_14989
Orange_14989🇪🇬أفضل 10منذ 2 ساعات

ما عشان كدة بقول يسطا مفيش حد هيحب حد ميعرفش عنه حاجة ولسة عارفه من يومين واخد بالك؟

Brain_15721
Brain_15721🇪🇬أفضل 50منذ 2 ساعات

ده اللي بقوله ومقتنعه بيه