سؤال للبنات ؛ لما بنت اسيب شخص وتقلو انا اسفة والعيب مش فيك وبتاع والعيب فيا ؛ دا بيبقا قصدها بيه حاجة معينة؟ يعني هل بجد فعلا هو العيب فيها ولا هي بتقول كدا عشان تخلع والشخض ال قدامها مش عاجبها ولا العيب اصلا فالشخص ال قدامها بس بتراعي مشاعرو ، لاني لاحظتها كتير وكلام زي انت احسن،شخص قابلته او انت شخص كويس
ألخلصك الموضوع هي عندها نمط تعلق تجنبي هتلاقيها عايزه تبعد تلقائي كده لوحدها اقرأ عن النمط ده وانت هتفهم
ده احتمال ضعيف الصراحة انها تملك مشاعر لشخص ثاني من الاول ولساتها معاك طبيعي هو حقيقة مشاعر البنات متذبذبة جدا يمكن من كلمة وحدة تبطل يمكن من شي انتا ملاحظتوش تبطل في مليون سبب بس السبب اللي هتقولهولك هو انك شخص كويس وتستحق الافضل 🙂 اعذرني بس هل كنتو مخطوبين وبطلت؟
الاجابة بتختلف يمكن مشاعرها اتغيرت يمكن فعلا هي السبب يمكن جرالها حاجة خلتها تبطل هو على حسب الوضع يعني مش بتقدر تجزم بالسبب
ممكن تكون شخص كويس فعلا بس مش مناسب ليها ع حسب بردو