Watermelon_14092
🇪🇬
يشعر بـ مرتبكمرتبك

سؤال للبنات ؛ لما بنت اسيب شخص وتقلو انا اسفة والعيب مش فيك وبتاع والعيب فيا ؛ دا بيبقا قصدها بيه حاجة معينة؟ يعني هل بجد فعلا هو العيب فيها ولا هي بتقول كدا عشان تخلع والشخض ال قدامها مش عاجبها ولا العيب اصلا فالشخص ال قدامها بس بتراعي مشاعرو ، لاني لاحظتها كتير وكلام زي انت احسن،شخص قابلته او انت شخص كويس

Cloud_4173
Cloud_4173🇪🇬أفضل 3منذ 5 ساعات

ألخلصك الموضوع هي عندها نمط تعلق تجنبي هتلاقيها عايزه تبعد تلقائي كده لوحدها اقرأ عن النمط ده وانت هتفهم

Avocado_20300
Avocado_20300🇩🇿أفضل 10منذ 5 ساعات

ده احتمال ضعيف الصراحة انها تملك مشاعر لشخص ثاني من الاول ولساتها معاك طبيعي هو حقيقة مشاعر البنات متذبذبة جدا يمكن من كلمة وحدة تبطل يمكن من شي انتا ملاحظتوش تبطل في مليون سبب بس السبب اللي هتقولهولك هو انك شخص كويس وتستحق الافضل 🙂 اعذرني بس هل كنتو مخطوبين وبطلت؟

Avocado_20300
Avocado_20300🇩🇿أفضل 50منذ 5 ساعات

الاجابة بتختلف يمكن مشاعرها اتغيرت يمكن فعلا هي السبب يمكن جرالها حاجة خلتها تبطل هو على حسب الوضع يعني مش بتقدر تجزم بالسبب

Marshmallow_10625
Marshmallow_10625🇪🇬منذ 5 ساعات

ممكن تكون شخص كويس فعلا بس مش مناسب ليها ع حسب بردو