Sugar_18002
🇪🇬
يشعر بـ مُرهقمُرهق

طبيعي يوحشني حد انا بعدت عنه بإرادتي؟ انا اللي مكنتش مرتاحه وبعدت وهو سكت بس الايجو بتاعي مش قادر يتقبل ازاي سكت ومحاولش ولا مرة يتكلم أو حتى يسأل. عدى دلوقتي شهر وكنت هضعف كتير واكلمه بس دا محصلش ومش هيحصل بس الفكرة مش بتطلع من دماغي

Cloud_4173
Cloud_4173🇪🇬أفضل 3أفضل نصيحةمنذ 4 ساعات

بصي عموما عشان ترتاحي من الموضوع ده لازم تقتنعي أن الناس مجرد فترات يمكن الشخص ده كان في حياتك لغرض معين وهي انك تكوني اتعلمتي حاجه جديده تعرفي تقدري نفسك اكتر كده يعني اكيد بعدتي عشان حسيتي انه مفيش تقدير اي كان ايه اللى حصل ممكن كان درس اتعلمتي منه وشخص مكنش مقدر وجودك حتى لو رجع هيفضل زي ماهو لانه واضح أنه مكانش فارق معاه بلاش تتعبي نفسك في كتر التفكير لانه مش هيحل حاجه

1
Orange_19060
Orange_19060🇪🇬أفضل 10منذ 3 ساعات

طبيعي

Cookies_18944
Cookies_18944🇪🇬أفضل 50منذ 4 ساعات

ممكن يكون د تعود منك ع وجود الشخص د حتى لو هو مؤذي مثلا هتلاقيه بيوحشك طبيعي