طبيعي يوحشني حد انا بعدت عنه بإرادتي؟ انا اللي مكنتش مرتاحه وبعدت وهو سكت بس الايجو بتاعي مش قادر يتقبل ازاي سكت ومحاولش ولا مرة يتكلم أو حتى يسأل. عدى دلوقتي شهر وكنت هضعف كتير واكلمه بس دا محصلش ومش هيحصل بس الفكرة مش بتطلع من دماغي
طبيعي يوحشني حد انا بعدت عنه بإرادتي؟ انا اللي مكنتش مرتاحه وبعدت وهو سكت بس الايجو بتاعي مش قادر يتقبل ازاي سكت ومحاولش ولا مرة يتكلم أو حتى يسأل. عدى دلوقتي شهر وكنت هضعف كتير واكلمه بس دا محصلش ومش هيحصل بس الفكرة مش بتطلع من دماغي
بصي عموما عشان ترتاحي من الموضوع ده لازم تقتنعي أن الناس مجرد فترات يمكن الشخص ده كان في حياتك لغرض معين وهي انك تكوني اتعلمتي حاجه جديده تعرفي تقدري نفسك اكتر كده يعني اكيد بعدتي عشان حسيتي انه مفيش تقدير اي كان ايه اللى حصل ممكن كان درس اتعلمتي منه وشخص مكنش مقدر وجودك حتى لو رجع هيفضل زي ماهو لانه واضح أنه مكانش فارق معاه بلاش تتعبي نفسك في كتر التفكير لانه مش هيحل حاجه
طبيعي
ممكن يكون د تعود منك ع وجود الشخص د حتى لو هو مؤذي مثلا هتلاقيه بيوحشك طبيعي