Moon_4178
🇪🇬
يشعر بـ منهكمنهك

عمري كله 25 وانا مكتفيه بنفسي واهلى حتى لو اهلى مش فاضيين عشان الحياه والضغوطات كنت مكتفيه بنفسي حتى لو معنديش صديقه مقربه لكن برضو كنت مكتفيه بنفسي لكن دلوقتي حاسه اني اتخطب ويكون في شخص في حياتي بس اهم حاجه يكون سوي نفسيا ميسبنيش لدماغي ويكون اعلى مني ف كل حاجه هادي بس للاسف مفيش الشخص ده اعتقد يعني اللى اتقدمولى ف الاغلب ي عصبي ي اما بيلمح من بعيد اعمل ايه بتلميحات وكلام ع الفاضي ثاميا برضو مش ببقى متقبلاه اوي اللى هو عاوزة اتخطب عشان حد يغير حياتي للاحسن او يبقى في تغيير ف حياتي عموما واشمعنا دلوقتي اللى اتغير انا كنت عامله زي الصنم والله وكنت بشوف الناس الرومانسبه خاصة الشباب بقرف منهم وهما ببتكلموا كده مع بنات اعرفها بس مش عارفه في ايه انا هعيط ليه عاو ة اتخطب دلوقتي ونفس الوقت كارهه نفسي كده انا اتجننت ولا ايه ولما سألت لقيت بنات كتير بنفس التفكير كده كانوا حاجه وبقوا الحاجه ايه السبب بقا 😭🥲🥲انا عاوزة الصنم بتاع زمان

Avocado_15496
Avocado_15496🇪🇬أفضل 3منذ ساعة

هو بدل ما تعلمي أختك بشكل صحيح وتوعيها وتخليها أنضج بحيث تحافظ صح ولما ييجي حد يتقدم تقدر تختار الشخص المناسب ليها بشكل كويس تقولي هعقدها ؟ على فكره تعقديها ده فعلاً غلط عليكي الزواج حلو خصوصاً لو الطرفين كويسين بدل ما تعقديها علميها وساعديها تبقى أنضج وأحسن

Apple_15005
Apple_15005🇪🇬أفضل 10منذ 8 ساعات

يعني اي اعلي منك في كل حاجه ك تفكير ودماغ يعني ؟