مش عارفه انام بقالي فتره كبيره بسهر طول الليل وانام طول النهار وبتعصب من اقل حاجه ودايما عايزه ابقي لوحدي بقيت احب الهدوء والوحده اكتر حاجه انا مش فاهمه انا فيا ايه انا بجد مكنتش كده ومبقتش عارفه حاجه
مش عارفه انام بقالي فتره كبيره بسهر طول الليل وانام طول النهار وبتعصب من اقل حاجه ودايما عايزه ابقي لوحدي بقيت احب الهدوء والوحده اكتر حاجه انا مش فاهمه انا فيا ايه انا بجد مكنتش كده ومبقتش عارفه حاجه
كلنا هذا الشخص والله
حتته النوم دي بسبب انك مش عندك التزامات محدده تجبرك تنامي بادري بس حاولي تقللي من السهر ساعه كل اسبوع ف خلال شهر نومك هيتظبط وهتلاقي نفسك بتنامي بعد العشا مباشره والعصبيه والتوتر وكل ده اصلا من قله النوم العقل لو مرتاحش بياكل نفسوا حرفيا بيتهري خلايا المخ بتدمر نفسها بنفسها ف تلاقي نفسكاخله ف حاله توتر ولو نمتي طوووول النهار وصحيتي بس العشا عشان تسهري مش هتبقي شبعتي نوم ثم المشاكل الصحيه المترتبه ع قله النوم