Heart_20262
🇪🇬
يشعر بـ مرتبكمرتبك

انا عندي سؤالين. اول حاجه هو ليه ممكن واحد يفضل يحاول يعلقني بيه وانا ابعد لاني حاسه أنه مينفعش نتجوز بسبب كذا حاجه و في الاخر بعد مااتعلق الاقيه هو مبقاش في دماغه انا عارفه ان دا اللي انا كنت عايزاه من الاول بس بردو متضايقة لاني اتعلقا بيه شوية صغيرين بس هو بجد حد اناني .. تاني حاجه هو ليه صعب اني الاقي شخص يعجبني شكل و شخصيه وانا بردو أعجبه من الناحيتين لازم يبقي في نقطه مش عارفه تتقبلها مش عارفه السبب ايه بس بالنسبالي مش هعرف اتجوز حد مش مقتنعه بيه اول حاجه بتيجي في دماغي ايه اللي يجبرني وهل ينفع تتجوز واحد عالشان مستواه وأنه محترم وكدا حد لو شكله مش شاددني عادي ولا هكون بظلمه وبظلم نفسي ولا أنا كدا اوفر ولا دا الطبيعي ؟؟

لا يمكنك رؤية أي نصيحة في هذا المنشور لأن الناشر اختار تلقي النصائح بشكل خاص. إذا كنت ترغب في مشاركة نصيحتك، اكتبها ببساطة في المربع أدناه.