الواحد ليه لما يبقي مش نايم كويس بيميل انه يعمل حاجة مش صح بيميل اكتر للغلط بيبقي فاكر انه هيقطفكه ويفوقه ولو عمله بيفوق ثواني ويرجع انيل من الاول ف ليه دا بيحصل وهل له حل ولا دوامة مش بتخرج منها؟!
الواحد ليه لما يبقي مش نايم كويس بيميل انه يعمل حاجة مش صح بيميل اكتر للغلط بيبقي فاكر انه هيقطفكه ويفوقه ولو عمله بيفوق ثواني ويرجع انيل من الاول ف ليه دا بيحصل وهل له حل ولا دوامة مش بتخرج منها؟!
عشان لما ما تنامش ساعات كافية مخك بيبدأ يفرز فمادة عندها نفس مفعول الخمر والخمر حرام ليه ؟ عشان يذهب العقل فانت عامل زي واحد سكران ومخه مش معاه قادر انك تعمل اي حاجة وانت مش فكامل وعيك فالحل انك تنام كويس فالساعات البيولوجية للنوم والعدد الكافي يعني غالبا 8 ساعات
بواجه الحياة بساعتين نوم بس 🙂💔