حرفياً لسه راجعه من الشغل وجسمي كله تعبان ووجعني المهم اني عايزه افكار إذاي اقاوم بجد تعب اليوم ومفضلش نايمه لتاني يوم واصحي انزل الشغل وكل يوم علي هذا المنوال بجد حاسه اني حياتي بتطير مني
حرفياً لسه راجعه من الشغل وجسمي كله تعبان ووجعني المهم اني عايزه افكار إذاي اقاوم بجد تعب اليوم ومفضلش نايمه لتاني يوم واصحي انزل الشغل وكل يوم علي هذا المنوال بجد حاسه اني حياتي بتطير مني
هوا عباره عن اي
كنت زيك وقت ما كنت بشتغل بس حتي دلوقت وانا مش بشتغل مش مرتاحه الحياة مفهاش حاجه مريحة وكل حاجه ليها تمن
معرفش الناس اللي بتشتغل وفي نفس الوقت عندها حياة بعد الشغل بتعملها ازاي
دا روتين عامه