Cloud_4273
🇪🇬
يشعر بـ ضائعضائع

مساعده ضروري... دلوقتي عيد ميلاد صحبي النهارده و انا بقالي شهرين بجهزله و متفق مع الشله بتاعتنا علي كل حاجه و كان المفروض هنحجز ملعب النهارده و ننزل عادي و نفاجاه بالتورته بس انا مش عارف اوصل لاي حد من الجروب و مش عارف حجزو الملعب ولا و هل هينزلو ولا اصلا انا جيبت التورته و جبتله هديه كان نفسه فيها انا دلوقتي محتار لو محدش نزل و مفيش غيري الي نزل و صحبي ميعرفش حاجه اروحله بالتورته و انا لوحدي ولا افكس التوتره و اروح بالهديه بس و عوض عليا ربنا ؟

French Fries_13437
French Fries_13437🇪🇬أفضل 311 May 2026

لا يا صاحبي روح احتفل بيه إنشاء في قهوه او في كافيه بس حاول تتوصل مع حد من شله

Tomato_15129
Tomato_15129🇪🇬أفضل 1011 May 2026

انت شخص كويس انك بتفكر ف غيرك وعايز تفرحو وكدا بما انك مش متأكد اوي رن ع صحابك واكد معاهم حستهم بيخلعو رن ع صاحب العيد ميلاد وانزلو انت بالتورته والهديه ع كافيه مثلاً مش شرط ملعب هيكون ارق واتفق مع صاحب الكافيه واعملو سبرايز خفيفه ع القد هتفرحو اوي بجد ومش باللمه بجد ولا بالصحاب الكتيره كونك افتكرت صحبك وبتحضر بقالك شهور فا دا هيفرحو وجزاك كل خير🥹💗

Cloud_5755
Cloud_5755🇪🇬أفضل 5011 May 2026

اعزمة على كافية او قهوة وفاجاه هناك ومش عيب قدام الناس عادي

Banana_15456
Banana_15456🇪🇬11 May 2026

بس هو عموما مينفعش نحتفل بيه تقريبا لا يجوز أو حرام مش عارفه بس بما إنك خلاص جبت الحاجه حاول توصل لصحابك اللي معاك وتعمل زي ما كنت مخطط ولو معرفتش ممكن تروح أي مكان تاني وترن عليه ييجي

-1